filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I ordered 2 prints on March 29th. It is now April 20th and I haven't even received a shipping confirmation. A month for 2 prints. I contacted customer service & they told me they closed for Passover from the 10th to the 18th. You would think that the 2 weeks they had...
Read more
Anonymous
Anonymous

I have used Ritz Pix for years without any issue what-so-ever...until now. I ordered about 30 matte prints and 3 5x7's on 4/6/17. Did not receive them until 4/26/17, but of ...

#1036741
Reply to reviews
I ORDERED PICTURES ON MARCH 31ST. ON THE 10TH OF APRIL I CALLED BECAUSE THE ORDER STILL HAD NOT BEEN SHIPPED. I WAS ADVISED ONE OF THE MACHINES HAD BROKEN. THEY THEN FAILED TO TELL ME THEY WERE CLOSED UNTIL THE WEDNESDAY AFTER EASTER. I HAVE NO CLUE WHEN I AM GETTING...
Read more
2.6
I didn't like
  • I will not use them again
#1036223
Reply to reviews
Should it take 2 weeks to have 10 4x6 prints processed? I'm not even including delivery time. The email I received said to expect 1-2 business days for processing. It wasn't even close - when I finally called I was told they had printer problems, then there was...
Read more
#1033939
Reply to reviews
I ordered from several companies including Nations Lab, MPix, Adoramo, etc. I sent the same pictures to each company and the 4X6 prints sent to me through the mail by Ritzpix were the best of any by far. They were very clear and I added the white border. The other...
Read more
1.0
#990506
Reply to reviews
Show

Ritzpix Metal Printing Service Review

Be very careful ordering from Ritzpix. I ordered a print on metal, and when it was delivered it was just a regular 5x7 picture. They refuse to replace or refund. They claimed it was printed on metallic paper, but it was a regular glossy 5x7 photo.
1.3
Details
Billing Practices
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
#990093
Reply to reviews
Show

Ritzpix Shipping Service Review

My Christmas cards were just cancelled without notification. Today's date: 12/18/16. Order was placed 12/11/16. After days of inquiring, getting excuses, and lab processing days going from 1-2 days as stated on the order confirmation to 3-4 days, to 5-6 days both by customer service. They up and cancelled the order and I had to contact to find out.
1.0
Details
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Website
#976406
Reply to reviews
Show

Ritzpix Customer Care Review

Ritzpix is a fraudulent company. First of all their quality is horrible, and they don't send you the number of prints you ordered. Their customer service is horrible and make *** excuses to come to their lab and get it done. Worst photo lab!
1.0
Details
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Website
Rosedale, New York
#935065
Reply to reviews
I am a mom of 3 kids and my life is crazy!!! I would upload my pictures and run along and was planning to go back when the kids got older. They wipe your account out if you don't use your account after 6 months no matter how many photos you have on the account. I...
Read more
1.0
Ocean City, New Jersey
I didn't like
  • I do not like this site at all
#888811
Reply to reviews
I placed order 3 times from Ritzpix and had so many problem (overlapping) from this company and got refund (3 weeks) for Photobook only then paid for shipping $16.96 with just got photo printed that I cancel all order. I try photobook to compares with 4 companies (...
Read more
#781814
Reply to reviews
Atlanta Central Lab did/does all Ritz/Ritzpix processing.. They had the best customer service team in the country till C&A Marketing bought Ritz.. C&A is destroying the Ritz image, eliminated the Atlanta customer service team.. Person responsible at C&A.....
Read more
#593767
Reply to reviews